شیمی دهم تک جلدی مبتکران
نوشته شده توسط : نازنین نمازی

یکی از ویژگیهای کتاب شیمی دهم تست مبتکران (تک جلدی)  در خلاصه درسنامه های آن است که مطالب را به روشی ساده و صمیمانه بیان کرده است. بحث دیگر با دانش آموزان و سوالات متداول دانش آموزان که یکی از موثرترین روشهای تدریس (روش بحث علمی) است ، از ویژگیهای دیگر کتابهای درسی است. یک معلم و سه دانش آموز وجود دارد که سه سطح مختلف آموزشی را نشان می دهند. بی خیال ، معمولی و دقیق. سولاتی که هنگام مطالعه کتابهای درسی به ذهن خطور می کنند اغلب در این مباحث مطرح می شوند. با توجه به تقسیم زیاد سطح فرضی دانشجو ، می توانید درک علمی وی از موضوع را درک کنید.

 

با توجه به اینکه منبع برنامه آزمون کنکور 99 کتاب شیمی دهم ویرایش 96 است ، در این کتاب تست ها و درسنامه های شیمی دهم ویرایش شانزدهم اما به دلیل کتاب شیمی دهم از سال 7. دستخوش تغییرات جزئی شده است برخی از مطالب حذف شده است ، اگر دانشجوی سال دهم هستید نیازی به خواندن این بخشهایی که با یک برگه مشخص شده اند نیست. حجم کتاب های درسی با توجه به محتوای آن منطقی و کافی است و همه آنچه را که باید باشد در بر می گیرد. علاوه بر این ، تمرینات کتاب درسی و سبک و سیاق کنکورهای اخیر جهت خاصی به نوشتن کتاب درسی داده است.

 

خودآموز بودن درسنامه های تست شیمی دهم تک جلدی انتشارات مبتکران از ویژگی های مثبت آن است ، که به ویژه برای دانش آموزان ضعیف و کسانی که پیش از مطالعه هستند بسیار مفید است. مخاطبان کتاب درسی می توانند دانش آموز از هر سطح باشند. اگر عمق مطالب و آموزش نکات و تست ها را دو حد فاصل یک دوره در نظر بگیریم ، کتاب درسی به آموزش عمیق تمایل دارد. مطالب خارج از کتاب و کنکور در شیمی دهم تست مبتکران (تک جلدی) لازم نیست. سطح نمونه های کتاب درسی خوب است و از ساده به دشوار انتخاب و مرتب می شوند .

 

تعداد سوالات چهار گزینه ای مورد نیاز در شیمی دهم تست تک جلدی مبتکران برای هر مقاله مناسب است. ترتیب آزمون ها از نظر آموزشی و مطابق با کتاب درسی نیز مناسب است. این آزمون ها همچنین دارای یک حالت طبقه بندی خرد هستند. یعنی انواع مختلف شواهد از هم تفکیک و طبقه بندی می شوند. انواع مختلفی در این آزمون ها آورده شده است ، اما سوالات تعریف شده بیشتری وجود دارد. یکی از ویژگیهای آزمونهای کتاب مورد نیاز شیمی دهم تست مبتکران (تک جلدی) این است که تمام سوالات کنکور سال دوم به بعد در پایان هر مبحث آورده شده است. همچنین سوالات کنکور وجود دارد.

 

در بازار کاملاً رقابتی کتاب های کنکور ، بهتر بود تست هایی با ایده های جدیدتر در کتاب گنجانده می شد ، و در بعضی قسمت ها به نظر می رسد که آزمون ها در همان جو 3-5 سال پیش رها شده اند و به زبان ساده . تست های یک کلمه ای. در بین آزمون ها ، آزمون هایی بالاتر از سطح کنکور وجود دارد ، اما تعداد آنها کم است. کتاب درسی یا کنکور آفرود نمی بینید. مخاطبان آزمون ها می توانند دانش آموزان از هر سطح باشند. یکی از ویژگی های آزمون ها این است که برای افرادی که فاقد زمان هستند ، آزمایشات VIT مشخص شده است که تمام مواد پوشش داده شده را حل می کند و نیازی به حل تست های کتبی نیست.





:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: